Zdravo živo

Zdravo živo

Zdravo živo je emisija koja se bavi temama iz sveta zdravstva i medicine.Bavimo se temama iz sveta naslovnazdravstva i medicine ali na način koji je pristupačan široj populaciji.Pratimo trendove razvoja ove oblasti i njihovog uticaja na dalji razvoj medicine i zdravlja uopšte.
Zdravo živo emisija podržava i afirmiše zdrav način življenja i kako postići ravnotežu između zdravog života i brzog življenja.Trudimo se da prenesemo savete stručnjaka u preveniranju i blagovremenom izlečenju trenutno najučestalijih bolesti.Saveti koje budete čuli, na talasima Radija Stari Grad, ili pročitali na našim internet stranicama, vode poreklo od najuticajnijih naših ali i svetskih instituta i klinika.
Sve ono što svet sazna, saznajte i vi kada je medicina i zdravlje u pitanju.

Zdravo živo
subotom od 9:30 do 10:30

Autor i voditelj
Ivan Raca

Depresija i terapiaja

Petini depresivnih gore uz terapijudepresija

Do 20 odsto pacijenata koji se leče od depresije oseća se gore nego osobe koje umesto antidepresiva dobijaju placebo, upozorili su američki stručnjaci sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Jejl.

Opširnije: Depresija i terapiaja

 

Bombama na karcinom

Implant, "bomba" protiv rakaimplant

Istraživači s Univerziteta u Tel Avivu razvili su mali i veoma tanak radioaktivni implant, nakon što su proučavali mehanizme dejstva radioterapije na kancerogene ćelije.

Opširnije: Bombama na karcinom

 

Žene i gazirana pića

Gazirana pića i ženagazirano

Prema objavljenim sesijama Američke asocijacije za srce iz 2011. godine  , žene koje piju dnevno dva ili više zasladjenih pića ne samo da uvećavaju svoj obim struka, već i povećavaju rizik za bolesti srca i pojavu dijabetesa.

Opširnije: Žene i gazirana pića

 

Unutrašnji glasovi

 

Unutrašnji glas igra ulogu u samokontroliglasovi

Razgovarati sam sa sobom nije loša stvar,posebno kada je reč o ostvarivanju samokontrole.

Opširnije: Unutrašnji glasovi

 

Manje mesa

 

Manje mesa za zdravije srce?meso

Novo istraživanje pokazalo je da žene mogu smanjiti rizik za bolesti srca smanjenjem konzumacije crvenog i obrađenog mesa.

Opširnije: Manje mesa

 

Strana 1 od 31

Pratite nas...

facebook twitter rss youtube

Naši prijatelji

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner